laju seperti jiwa kelajuan







dah jumaat. malam ni gerak pergi johor. puyel tung nang.
aku dah agak dah, plan dengan budak-budak ni, memang macam ni,
last-last mesti suma back off.

haha. so , aku drive sorang-sorang kot pergi johor.
nasib baik kat pasir gudang je.

konon 2 kereta, tiba-tiba 2 orang pon x sampai.

lalalallalala.
------------------------------------------------------------------------

so semalam hari kamis, selesaikan tugas cover aku , dan jumpe mister ho-licks kat fmc.
haih. letih. cuaca panas. suara garau. tekak sakit.

tiba-tiba dapat sms.. "weh pinjam duit kau 50 ringget. minggu depan aku bayar"

hehe. manusia. xpernah mesej aku, call aku pon x pernah. sejak habis skolah. dah hampir
6 tahun. haha tiba-tiba start mesej aku nak pinjam duit.
verry funny guy.

------------------------------------------------------------------------

so semalam habis video clip shootout kat flat peke ling ling.
syabas. aku datang lambat sikit sebab jam. sial lah.
x smpat tgk. tgk orang gulung kabel je last2.

haih...

1 comment:

qal said...

"hehe. manusia. xpernah mesej aku, call aku pon x pernah. sejak habis skolah. dah hampir
6 tahun. haha tiba-tiba start mesej aku nak pinjam duit."


it amazes me how fxcked up people can be sometimes.

ko nanti kije kat plant mane 1 bro? wuhuhu gile aa dah jadi engineer siut. jgn nakal2 kang plant meletup :D