nanananana gannu kitteee


230708
today was different than yesterday.huhu
harini, aku keluar untuk tolong kawan dengan assignment photonya,
jumpa client untuk down payment wedding-nya , ke klcc untuk offer letter,
dan ke jj balakong seperti biasa untuk berjumpa dia.

so i guess this is it.
minggu 9 ogos adalah minggu last aku shoot wedding.

18 ogos dah start kat kertih.

as production engineer it is.

so masa untuk cari rumah.

----------------------------------------------------------
semata-mata nak amik offer letter aku beli kemeja satu.
sebab tak boleh naik HR pakai tshirt indie rock darling.


and again, butterflies di dalam perut.

9 comments:

mollyjinxed said...

:) tahniah..

gadishebat. said...

kertih?
(actually its kerteh)
thats my place..
keje kt mana?

lidah said...

petronas

gadishebat. said...

ohh..
tp i jrg balik kerteh sbb still study..
selamat menjadi org minyak..
;)

Starry Eyed said...

oh la la, congrats amrul!!!!
:) jom la lepak b4 ko pegi! lame tak jumpe ko!!

gdsjht said...

ko te. jumpa dulu baru pergi.

m said...

tahniah am... finally hari yg ditunggu tiba juga...

hari-hari aku tunggu 2 je fon call yg akn menyampaikan khabar berita. HR atau kau..

akhirnya.. kau.. HR masih belum.

aku nanges sial.

apa-apapun Congrates.

F macamana?

fad said...

hoho kokokote.tahniah.aim heppi for yu.last shoot wedding.perkara yang sama aku buat hari tu.hahaha masing-masing dah ada keje tetap.uyeah.kalau ada gig best(bukan gig sekolah) kita tetap boleh pegi kan?hhaha

p.s,aku suka lalu kat kertih.hari tu aku benti tepi pagar kat petronas tempat yang mcm two towers lord of the ring(ada api2 tmpt suron) amik gmbr mlm.fuh fuh

fad said...

hhaha hari ahad di terengganu adalah hari bekerja.haha ari tu aku tak sure pegi ke tak site la kote.skali pegi site ehem daaa.hahhaha maybe aku ada site lagi kat dungun.leh jumpa kau.lalalala dah kaya jgn lupa belanja aku d700.fuh fuh