i quit

ok. sabtu datang dah.
masih keadaan yang sama. aku macam dah boleh move on a bit.

khamis lepas aku patut jumpa fyn. tapi cancel sebab dah lambat.
plus ngantok lepas wedding di kem wadiburn.setapak.

untuk keberapa kali aku rasa ni, aku kena juga cakap.
aku dah letih dan bosan dengan wedding. wedding . wedding. wedding. urghhhh


ok i've said it. yeay. so, aku tak nak dah amik wedding job mana-mana.
cukup sekadar assist. wedding photography suckss.. yeayyyy

dan paling utama sebab aku tak suka ulang benda sama beribu-ribu kali.

however, setakat ni, wedding photos je yang ade income. namun untuk setakat ni, cukup la.


aku nak berhenti dan rihat .
dan buat benda yang aku betul-betul suka.

plus aku paling tak suka duduk depan pc buat wedding album orang lama-lama.



urgh. shit

No comments: