tikam saya, tikam lah. biar saya berdarah.

selamat malam. kenyang saya buka hari ni dengan nasi lemak tasek . walaupun demam. saya tetap bersemangat. biasa lah. terpaksa tunjukkan saya kuat, nanti anak² buah saya mula tunjuk belang. hey. .. hari ni saya terfikir, betul ke kawan² saya adalah kawan ? betul ke? ataupun hanya banyang² je. yang datang masa ada matahari. owhh. saya bunyi sangat puitis.
kadang² saya terfikir, tentang kisah lama ,kisah saya di jaja oleh manusia busuk yang mengaku kawan saya. mm betulke? sebab dalam masa itu, macam macam kisah saya dengar, kenapa tikam saya? saya tak buat awak sakit pon. saya buat apa? kenapa?
sampai hari ni, terbaca blog awak. begitu benci awak pada saya? saya buat apa? saya mangsa keadaan. nama saya yang di kencing sana sini. bukan awak. saya dah tak tau. siapa yang bermuka muka. siapa yang berkote kote. cuma yang saya tahu. saya dah lama lupakan benda ni. patot, saya yang berdendam. tapi dah terbalik. saya cuma nak minta maaf. sebab pernah marah dengan awak pasal masalah ni. saya xboleh buat apa. saya terkejut. saya kena keji macam tu. oleh kawan² saya.dan bila saya dengar kamu yang cerita,,, apa yang kamu boleh harap saya fikir? bukan satu bukan dua tapi lebih dari satu dan dua. saya rasa sungguh sedih. selamat hari raya. dengan sepuluh jari saya hulur minta ampun jika saya terkasar bahasa.

4 comments:

mollyjinxed said...

sakit hati ditikam kawan lebih seksa ditikam kekasih..

huhhhh

sakit!

Bob Dyldo said...

lidah + mollyjinxed - wei, apa cerita dah berbau sembilu kasih + manjalara ni? tukar cerita lain la wei...

walaubagaimanapun (baru aku perasan panjang gila perkataan ni) aku simpati dekat korang.

Don McLean pernah nyanyi... "But I could have told you
________ (sila letak nama sendiri)
this world was never
meant for one
as beautiful as you"

Hope it'll make you guys feel better...

mollyjinxed said...

:P to bob

lidah said...

molly -- alalalla sian . kamu kna tikam kat mana?

bob - aku emo siot. haih. aku rasa macam pelakon sembilu