jaguh tidur klang

sekarang dah pukul 853, selasa., genap 20 hari aku puasa tahun ni. yahh, tenang pagi ni , cuaca menyebelahi aku dengan disiplin angin yang sejuk dan matahari yang kurang panas, suam suam sedap.

tapi sakit gigi aku sering ganggu aku. dah berlubang ni, tapi dengan cekal hati aku tak pergi
doktor gigi. *teringat semula 7 bulan lepas, aku ke klinik gigi, suruh doktor cabut, tapi dia
nasihat suruh tampal buat root carnal . betul ke aku eja ni. oh persetankan saja.tapi aku kekurangan duit masa tu terpaksa tangguh. dan 7 bulan berlalu aku masih kekurangan duit, dan makin kurang dan kurang dan kurang.

sejak hari tu, malam . ahh. aku tak ingat pula bila tarikh yang sebenar. pertama kali gadis secomel tu aku lihat. aihh. dengan ukuran badan yang perfect aku rasa. tapi bahagian peha mungkin sedikit besar. tapi what the hell. baru kurang 20%. masih 80% bagus. masih dalam gred A.

haih. aku rasa seperti jatuh cinta semula. terasa ingin peluk dan cium dan mintak no telefon. tapi aku rasa dia lebih tua berbanding aku... dengan perwatakan matang. makin gorgeous aku lihat dia.. aku memang suka kan wanita berumur. aku memang menggilakan milf. bukan kita semua macam tu ke?

kali keseterusnya. dia sering ikut kami hangout dan aku sering menggigil sejuk untuk tegur berbual dengan gadis comel itu.namun aku beranikan diri. tapi aku cakap seperti kambing. menggeletar . kagum dengan kecomelannya. haih. aku sungguh naif.
esok nya. aku seperti kena loteri apabila mendapat msg dari dia . mengajak aku berbual-bual di yahoo msgr. ohh. teknologi. kau lah yang terbaik. dan kini. aku dah dapat no telefon gadis comel itu.

*dia juga tertarik pada aku..aku rasa ingin klimax

7 comments:

tumpanglalu said...

yeah best posting ni. 3 rangkap terakhir plus * tu mmg ayat mujarab :)

lidah said...

tumpanglalu- oh trime kaseh. rangkap tu macam mana eh? baris ke? aku dah lupe. serius ni.

Bob Dyldo said...

lidah - kau sure ke kau tak hallucinating? aku ade baca kalau kita dah terlalu lapar kita akan merembeskan satu chemical dalam badan dan menular ke otak kita (ada sikit kena mengena dgn gastricitis kalau tak silap) yang membuatkan kau terbayangkan benda yang bukan2. hehehe

lidah said...

bob - ni yang bener ni pak. yang bener. tapi kalau aku hillucinating. aku arap dia datang dgn dgn rakus dan cium aku pelok dan ajak kawin. oh heaven

alia detsiwt said...

why am i smiling lika cheshire cat now? haha. rasa nak gelak. comel betul bila lelaki berterus terang.

lidah said...

alia - *angau.. wuuu wuuu wuuuu

ConTengaNcaroTngaroT said...

napa sy tegelak pjg bila baca entry ni?..hahahahahakk..=p..tanks..lalala..