pesalah besar yang patut dihukum.

marilah strap dildo dan hunus pada punggung saya.
amik rotan dan libas saya seperti bdsm. sumbat kan tisu dalam mulut saya supaya saya tidak menjerit meminta tolong. sorry it was my bad. saya ada kelemahan. bila saya perlu katakan tidak dan tak boleh pasti emosi saya jadi berkecamuk dan buat saya jadi macam tu. jadi haru dan tak bagus untuk sesiapa terutamanya kamu.
cuma certain time saya nak keluar bersendirian dan hangout bersama teman. tapi saya masih sayang kamu, sayang sayang kamu sepenuh hati. dan kalau kamu baca entry ni, saya sayang kamu tau. tapi sayang tak bermaksud saya perlu rindu , kan?
sesungguhnya awaklah gadis eletrik saya.
tiada siapa yang boleh memberi saya amount sambaran eletrik seperti kamu.
cuma kalau saya lihat-lihat gadis comel disebelah, itu adalah tindakan tanpa kawalan.
reaksi yang tak boleh dikawal, seperti dikawal oleh medula oblongata.
saya harap lepas saya telefon kamu pagi tadi , kamu dah ok.

mari kita berpelukan dan senyum yeh?

1 comment:

admiring you said...

kecewa...