muda

alangkah indah nya dunia,
bila kita semua tak akan membesar.

back in 1998. masa form 1. teringat masa aku selalu tambah ramuan kahak istimewa
dalam minuman abang-abang senior kesayangan sebab suruh aku amik air di dewan makan.
selalunya air milo lah. pasti pekat bila minum. ha ha ha ha ha ha..

duduk surau mengintip gadis² di asrama berkemban..

oh ye, kotak pensil aku pernah kena rampas masa tahun 1999 dengan cikgu azmi, gara-gara ada gamba perempuan seksi ..... tahun ni jugak aku kena kejut pukul 2 am., kena basuh kasut senior. hehehe. haih. padahal pendek je senior aku. kalau sekarang mesti aku dah paksa dia jilat kaki aku sampai licin berkilat kuku.

2002 , aku pegang kunci asrama.. waktu maghrib aku dengan ajwad isap rokok peter styvesen masa ronda ronda... oh aku pengawas dulu. hahaha.... rasa macam isap surat kabar, pahit. bluek.


alangkah indah nya dunia,
bila kita semua tak akan membesar,
alangkah indahnya dunia,
bila kita semua akan bersama selamanya..

5 comments:

Mohd Jayzuan said...
This comment has been removed by the author.
Mohd Jayzuan said...

alangkah indahnya dunia kalau hang kasi aku awek 2-3 orang... huhu.

garbage* said...

awak dah tua?

lidah said...

saya masih muda

Miss Fynn said...

sebak sekali. sgt menyebakkan.