haih jaguh tidur klang

lega. habis dah 2nd test. last kertas hari ni. dengan berbekalkan sedikit ilmu di dalam memori dan di dalam bentuk toyol. aku rasa hari ni , ok kot.

*aku kena shave misai lah. dah start rasa geli². uwh.

mood aku dalam keadaan agak tak stabil. musnah dah kot. aku rasa aku kena jujur dan bagitau aku dah ada. and still gatal. hmm.

lepas confession aku, seperti yang aku sangka, dia pasti akan ada perubahan. hmhm. jaguh tidur klang aku dah lain sikit. balas message pon dah slow.

haih. salah aku. padan muka. gatal.
biarlah aku syok sendiri je mulai harini.
gadis klang bermata bulat. kamu akan sentiasa dalam hati aku.

tapi kadang² dia macam lain pulak. macam dulu. tapi. entah.
aku tak nak amik risiko. simpan harapan untuk diri sendiri.
aku rasa macam nak terjun ke kolam renang dan berenang selajunya.
kerana jauh dalam hati aku, aku dah jatuh cinta.

No comments: