keseronokan klimax ketika ma sturbate

haih. tiba² saja aku teransang bila terbayang buah dada . bosannya waktu petang begini. nak onani tak berkesempatan. dalam dunia ni, selalunya ade 2 sebab orang masturbate:

1- teransang
2-bosan

banyak orang cakap, onani boleh menyebabkan mati pucuk, air mani cair, lemah syahwat dan kanser prostat. hah. kote semua tu, setelah terbaca dalam surat kabar , satu artikel mengatakan, sebenarnya melancap tidak akan membawa apa² masalah selain letih dan ngantok yakni selepas klimax. sesetengah orang juga mengatakan masturbate is healthy. sekurang² nya kita tidak berzina atau pon merogol atau pon apa² yang lebih hebat . masturbate itu menyeronokkan. sejak umur 13 tahun, aku belajar masturbate. pertama kali klimax, adalah pengalaman yang sgt hebat dan sangat pekat.
untuk cara yang terbaik dan kesan yang mendalam, pelbagai cara boleh dilakukan. antaranya sepeti menggunakan sabun, losyen, dan jenama² lubricant lain. sebenarnya, dalam sedar tak sedar. ramai je yang membudayakan masturbate dalam kehidupan harian mereka. ianya sudah menjadi satu fenomena. cuma sesetengah bersikap hipokrit, dan berpura² membenci masturbasi.walhal ianya seperti senaman ringan dan tak ubah seperti lari setempat dan senaman tekan tubi.

No comments: