Hai romadon 2

Hai romadon.
Dah 15 hari dah.
alhamdulillah xde tertengok porn,
Takde tertelan masa kumur-kumur,
Takde juga termakan agar-agar yang mama simpan dalam fridge.

Tapi harini romadon,
I dont feel so good.
I ada housemate yang tak reti masak ,
Dan bila i masak dan dia habis makan ,
dia tak nak pun basuh periuk .
atau angkat periuk pergi dapur.
-_-.
Hai romadon, gosokkan belakang suruh aku sabar please.

harini sebelum pergi kerja , housemate i mandi lama romadon. Makruh tak?

dia makruh i pon makruh. Sebab dia , i lambat pergi kerja. I macam jadi marah sikit sebab dia mandi 20 minit .

Hai romadon,
Sahur harini i masak ikan masak lemak cili padi tambah belimbing kasi kau.
I harap dia basuh periuk dan kuali . Kalau tak i bagi dia makan belimbing je.

ok lah,
I nak pergi terawih dulu .

Bye romadon

4 comments:

konspimulut said...

alamak kasihan lah beban atas bahu seorang.

~* chirpy_chummy *~ said...

fuyyo..terer masak ek. tergelak baca bila kata nk bagi belimbing je kt ausmate tu. hahaha

Anonymous said...

aku pun alami situasi yg sama. tp td ada ceramah agama kat office, ustazah tu sampaikan hadis nabi: bila kita bagi makan org berpuasa, kita dapat pahala org yg berpuasa itu.

selama ini aku pn harap ramadhon tolong sabarkan aku, tp harini aku tak sabar2 nak balik masak bg housemate makan.

Anonymous said...

hi lidah
sama la kita..masak pnt2 n lain tlg mkn
xpe..pk la benda bagus2 mst xsakit ati
kl bosan mkn kt luar...

tp kl xmsk pikir pulak
nnt apa drg nk mkn
hahaaaaaa