Siapa pun tak boleh pakai

Orang takde air,
Tapi kat berita mangsa kezaliman kerajaan selangor. Wtf .
At the same time kat cheras takde air jugak. Xde nak cover pun.

Kita nak tau berita,
Kenapa takde air,
Apa yang rosak.
Bukan nak main zalim zalim.
Sampai bila kena prepare untuk masalah air.
Tapi siapa pon tak boleh pakai.
Like seriously. Kalau nak jadi pemimpin selesaikan masalah rakyat. Bukan nak pening pasal kerusi dan jawatan.

Kalau nak bagi berita. Bagi fakta. Bukan pendapat. Give us the news and let we decide sendiri. Siapa betul siapa beruk.

What the fuck lah.
Semua pon tak reliable.
Sama je.

3 comments:

Seri Fiese said...

"ini adalah isu kejar mengejar pangkat dunia.sapa kau nak melolong memekik kat sini.."

ludahan suara 'mereka' ke langit..
mungkin.

kita ini hanya keldai yang bodoh. bagi 'mereka'.mungkin.

KonspiMaker said...

Setuju give us the news biarlah kita menilai.haishh.

Anonymous said...

kau pun bukan boleh pakai sangat