WTF la . Tua pon stupid



Hadap sangat dengan haluan politik masing-masing.
Hadap sangat. macam orang bodoh takde pedoman.
Bila dah obses macam ni lah, tak nampak mana betul mana salah.
benda kecik , hak budak-budak kat padang ni pun tak boleh nak ikut,
tak payah nak fight hak wanita dan kanak-kanak.
when the coach ask for his parameters , the fucking monkeys ni sibuk menjerit,
don't shout don't shout.

tak faham apa diorang nak fight.
i don't see the fuckin purpose of this demo.

malunya .
Rasa malu macam tengok peserta raja lawak yang buat lawak tak jadi.



6 comments:

Anonymous said...

Ada pun kau!

FATENEDAN said...

they actually klaka..look at their attitude..hahaha..pompuan mamak tu mcm moghoyan..glabah!

ask pple don't shout tp semua dok shout around him..kesian coach ni..n pompuan bodoh yg dok jerit cam sawan tepi tu apsal?hahahaha..banggang..

Hann Haidar said...

"everyone is a leader"?

bangang

naziyatul fatihah said...

akhirnya

dapat juga baca :)

Pisey said...

Malunya.

Marginal Rose said...

Where's the children rights actually? padang tu untuk children. bangang ke apa. ini bukan demo namanya tapi emo lebih.
aduh serius malu .