Tak semestinya

Tak semestinya kurus lari laju,
Tak semestinya gemuk bau busuk
Tak semestinya pendek lari lambat (sebab kaki pendek)
Tak semestinya free hair tu open minded,
Tak semestinya pakai tudung tu perangai baik ( rujuk video dalam entry pejuang hak wanita dan kanak2) ,
Tak semestinya berjaya kat university , berjaya dalam hidup. ( melainkan kau hidup setakat university je lepastu mati, mungkin boleh kira).
Tak semestinya perlu hidup lama untuk tau beza mana baik mana buruk ( rujuk video macik baju purple yang perangai serupa congo)
Tak semestinya majoriti tu betul,
Tak semestinya orang kurus kolestrol rendah,
Tak semestinya cina kote pendek,
Tak semestinya semua kena sempurna untuk hidup bahagia.

Tak semestinya aku cakap ni semua betul

8 comments:

Evagurl said...

aku kurus. aku lari laju.

haha XD

karenontheshore said...

yg semestinya Tuhan itu satu.

anakjaiman said...

aku setuju setiap yang 'tak semestinya'

Ahmad Arba'in Ali said...

klu ada kwn2 cina kita baca ni konfem dorg anggap kau hero.

Aing said...

tak jg, semua kene sempurna baru bahagia datang.

lidah said...

Saddlone: kau dah menidakkan hak utk bahagia utk org yg tak sempurna. kalau kau nak sempurna baru bahagia. Kebarangkalian mak bahagia tu tipis sgt

mama meah said...

dulu aku kurus aku lari tak laju, sekarang dh gemok makin tak laju..erhh..

Anonymous said...

Tapi aku setuju dengan semua kau cakap kat atas. :)