konfrontasi

haha, aku rasa semua tajuk yang serius ,
end up akan jadi perbincangan tentang kisah percintaan aku.

jadi macam ni lah,
keputusan dah ada,
peluang di beri dah pun lebih dari 3,

just let the time tell,
tak bercinta tak semestinya tak boleh kawin satu hari nanti,
mana tahu, musim tengkujuh tak bermakna takde hari yang panas,
kentut tak semestinya busuk,
pencuri tak selamanya mencuri.

apa yang kita perlu buat ialah,
teruskan hidup,
dan doakan kebaikan masing-masing.

dan kalau tuhan tulis dah jodoh,
insyaallah, dan kalau tuhan tulis sebaliknya,
mungkin itu yang terbaik untuk hambanya.

tapi, satu je,
ini bukan peluang yang ke dua atau tiga.
lets just hope for a happy ending for everyone.

selamat malam
L

1 comment:

dobot said...

Insya Allah, mudah2an :)