journal sabtu rock and rolla

current mode korea.
kumpul duit untuk pergi bercuti dan menenangkan fikiran.

oh ye, harini aku berjaya jumpa ramai orang . sangat produktif.
dimulakan dengan futsal malam semalam dari jam 12 tgh malam ke 330 am. sambung breakfast kfc di kamar seni dan layan hindustan beramai-ramai hingga pagi.

pulang dan qadha tidur hingga jam 1 pm. kemudian bersiap untuk temu janji meatballs di ikea dengan kak safinaz. she was the best sister i have since high school. dan secara personally aku rasa chatime adalah agak overrated . boo

bought a present untuk adik , sempena birthday dia last december. delay 2 bulan sebab dia kat perlis. so aku plan esok pagi-pagi nak letak dalam pinggan breakfast dia galaxy s plus dia. S2 macam besar sangat untuk budak-budak, plus s plus murah RM400. boleh buat belanja diri sendiri ipod touch.

kemudian ke studio najib di taman dagang, ampang untuk session bersama plague of happiness. Rare nak mampus. last time tgk was way back in 2008 aku rasa, di laundy bar , opening by funky doryz.

Ramai yang hadir malam ni, Zac komplot dari johor, kuku besi, rewan, fad , kusha and ada lah 20 30 org lagi yang aku x sure nama. sempat yee sang sekejap sebelum lanyak ke mid valley untuk date midnight movie bersama ag dengan ully.

see, produktif kan? oh and bought my self 4 cds harini. Dev, Feist, Komplot and The 84. Saya akan pasang di kereta sehingga saya menyampah dalam masa seminggu ni.

need to sleep.
goodnight cruel world.
L


2 comments:

jogetkeras said...

pergh POH.salute !

Anonymous said...

Baca pun penat! What full & productive day u had!