minta

jangan minta sesuatu yang kau tak nak, kerana marah,
kau mungkin akan dapat suatu hari nanti, dan akan menyesal seumur hidup.

sebab Tuhan, maha memberi kalau kita rajin berdoa.
manusia pun sama,
kalau pun aku dah sayang dan sanggup potong jari,
tapi dah kalau minta putus hari-hari,

7 comments:

afrohead said...

kerana mulut badan binasa.

kampong boy said...

dah mintak hari2...mesti kene bagi....

Encik Psychopath said...

minta yang manis-manis sahaja lepas ni.

roe.labyrinth said...

perangai minta hari-hari boleh ubah.tu habit,bukan semulajadi.

tegas.mungkin akan ok.

art:love said...

nie pun aku tujukan tuk diri aku sendiri.thanx.

sasa said...

pasal perempuan ke? act camni, perempuan akan cakap apa yang contra dalam hati dia. bila dia cakap nak putus, tu maknanya dia sayang u and tak mahu putus. just remember that okay. hopefully everything will be better :)

tadah said...

kasi je sebijik