i mmg a very busy man




lama tak menulis.
tiada idea yang ikhlas untuk aku tulis minggu ni.
semua macam tak mahu bagi aku tulis sepatah haram pun.
oh ye , mungkin aku boleh aktiviti sepanjang cuti dari 23 haribulan november lepas sehingga hari ini.

23
sampai dari kerteh , 23 haribulan, dvd marathon dengan mira. walaupun marathon yang tak jauh mana, pancit setengah jalan sebab keletihan memandu siang hari.

24
mengisi masa lapang 24 haribulan dengan makan nasi goreng ilya dan pergi memberi sokongan padu untuk session microphone terbuka, di annexe, pasar seni kuala lumpur.

25
berhimpun seperti penunjuk perasaan di time square untuk menyaksikan launching album hujan yang ketiga dan berjumpa dengan banyak wajah-wajah familiar. oh ye, banyak aku habiskan filem instax aku malam ni. nanti minggu depan aku cuba upload untuk tatapan kawan-kawan.

26
bersiap-siap untuk ke alor setar , jumpa fad di lcct bersama isteri tercintanya diba untuk wedding assignment di sana. sampai di kedah makan nasi lemak royale dan balik ke hotel tidur.

27
bangun seawal 730 am untuk bersiap ke jitra untuk majlis perkahwinan juju dan mamat. amik sekeping gamba pengantin dengan instax dan keciwa kerana lupa tuka setting matahari terik.
lepas kenduri , juju dan mamat bawa makan di kueh tiaw iman .
balik bilik bermula 2 am, berlumba berak dengan fad yang kami sendiri tak pasti puncanya.

28
bangun seawal 630 am untuk bersiap ke airport kerana flight ke kuala lumpur 830 am.
tiba di kuala lumpur, bersiap untuk ke majlis perkahwinan aizat jaafar, di muzium shah alam dan bergegas terus ke cineleisure untuk Tilu. took everyone's picture using instax and feel good about it. kemudian menonton harry potter dan menonton mira mengangis selepas dobby mati ditikam.

29
mid valley dan mencari chicago cheesecake di coffee bean , tapi habis. lalu pulang dengan dissapointment yang besar. kemudian lewat malam ke artista untuk minum2 sehingga mabuk coke.

30
bersama cipoi dengan daging, darah dan meja bersama band the padangs untuk shoot gamba profile mereka di tebing bukit antarabangsa. kemudian terus ke upm untuk mira dan aizat. kepala pening dan nak muntah, lalu pulang terus ke rumah setelah selesai majlis dan tidur hingga esok hari.

1
keluar lepak bersama joe, syuk, fad, fadza sheda , lili dan mira di kadyr , ampang jaya.
berbincang tentang pengurusan barang-barang peribadi arwah taufiq shariff dan kutuk mengutuk sesama sendiri. kemudian ke kamar seni untuk berbincang dengan putu ceri bagi sesi photography popkonsiprasy tapi terlena di depan tv seperti biasa.

2
bangun tidur dan masih tak tahu nak buat apa untuk hari ini.
nak keluar tengok rapunzel mungkin petang ni. uhui.

4 comments:

Anisa said...

wowwwww
mmg busy lahh

cyruscope said...

http://www.boston.com/bigpicture/2010/11/rios_drug_war.html


u may like this

cham's said...

busy gak...rasa nak rest dgn daun ketom HAHAHA

Fyda said...

ahha . i can see that