beraya bertiga tahun ni


tahun ni i beraya dgn mojo , dan arnab. arnab tu nama arnab betina i, i tak tau nak bagi nama apa, so i panggil dia Arnab. harini housemate dah takde, so i lepaskan mereka supaya bebas berlari dan makan semua wire dalam rumah, berak merata-rata dan yes, i dah jumpa beberapa biji belakang tv.

selamat hari raya :)

8 comments:

mollyjinxed said...

kiutnya!
selamat hari raya lidah...
jaga diri bebaik.. kunci pintu tu leklok

nazmi shaarani said...

selamat hari raya abg kareem!

miss lily said...

kiutnya arnab....
sama mcm arnab kami....
pernah lpskan dalam rumah dan melepaskan diri drpd sangkar....
penat nak kejar tp berjaya tangkap blk...
luckily diorg xpandai nak keluar drpd pagar rumah....

gee carmen said...

alahai....
gewamnyeee :)

nurul khairunie said...

yang betina tu namakan dia 'Cik Nab'.

y u z said...

seksi betul Arnab di'lightleaks'kan.

selamat hari raya, kareem. =)

joabdullah said...

siang ke mung..

dakpe2 boh
selamat hari raya.hehe

Bulan Dipagari Bintang said...

hoi kareem!

rindu sama kamu. jgn lupe roger bila sampai key ell okeh.

muaks, lap u too :)