are you having fun baby?

4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20


MERAH : ganti orang di hari cuti
HIJAU : hari cuti yang tinggal



atas adalah jadual kerja saya minggu hadapan sampai ke hari raya.
sexy tak?Warna merah adalah hari-hari yang saya kena kerja malam mengganti rakan sejawat yang mengambil cuti.

jadi saya akan beraya seorang diri di terengganu di kala semua sibuk balik beraya dikampung, termasuk housemate saya. saya akan duduk rumah masak nasi impit untuk diri sendiri di hari raya.. 21 haribulan barulah saya bermula cuti raya..dah nak masuk raya haji dah tu.
saya dah kira patut untuk dapat slot dalam rancangan salam dari perantau dah.
kerana lebih teruk lagi.
saya sorang je.

:(

kehidupan makin lama makin mendesak.
sampai kadang-kadang saya rasa sukar nak bernafas.
kadang-kadang senak .

saya pun tak pasti.
bila saya harus bangun semula.

12 comments:

twinkle twinkle said...

bykkan besbr ye :)

nenek™ said...

sian giler

dodot said...

bila2 boleh bangkit. tanya pada diri.

Kartika M said...

meh ah jemput mari dumohh makan nasi dagangg.

wd.bandages said...

merah hijau warna krismas. :)

gee carmen said...

saya pon sama.
keje time raya.
nanti makan nasik impit jangan nangis ok :)

lumut esoklusa said...

siannye..
x apelah..aku pon masak sendiri je utk raya...

kuih raya pon susah nak dpt kat sini..apatah lagi lemang kan..hehe

hidup memang mendesakkan..suapaya kita jadi seorang yang meminta-minta...dan dari situ kita akan sedar kita ni hamba,,=)

fndrocka said...

dah dah..bangun lekas.selagi boleh bangun. tengok macam aku..dah takleh bangun..

seorangFifie. said...

ehm, situasi berbeza tapi rasa kita masih sama agaknya.

incik lidah, saya hidup dan b'semangat dengan coretan kamu. maka cepat-cepatlah bangun tido jadi macam dulu.kita kena kuat ye. sebab hidup memang sentiasa menekan kita supaya lebih tertekan.

saya doakan yang terbaik untuk kamu. *sabar sabar sabar*

sastraboy said...

relax, ini dugaan. tanda Tuhan sayang. hehe.

fatin alias said...

lidah jangan down. biasa lah tu hidup kadang2 kat atas, kadang2 kat bawah. yang penting, sentiasa bersangka baik dengan tuhan.

kam on lidah.

Zra said...

...mcm lagu R U Having Fun by Eagle Eye Cherry...je. hihi...