rabu bulan tiga 24 haribulan

hello wednesday,

bangun pagi harini,
Selena macam tak nak bagi i bangun. kerap tarik-tarik i baring balik.
"baby, i nak lagi macam tadi" tegas selena kat i.
"huh, are you sure? tadi u cakap penat" sambil i jeling manja.
nak tak nak , i layan kan je, kalau tak, dia tak lepas i nak pergi kerja harini.
OMG, lenguh lutut macam ni, lepas ni nak lari lagi 3 kilometer.
lepas 20 minit.. "selena, i betul-betul kena pergi ni, i dah lambat.. sory okay."

i capai seluar dalam merah g string yang tersangkut atas tv , seluar senam i dan singlet di bawah pintu. oh ye, dan cigar i atas meja bulat sebelah katil dan lighter.

habis air satu badan i macam ni.
amaigad, TTYL ...

5 comments:

Ulii Azman said...

what the hell sial :O / :DD

lidah said...

apa maksud smiley kau ni yang? tekejut ke suka hati?

AL said...

lmao~ mmg buat aku gelak eh entri ni....


Aih... kasihan Selena. lol~

cLoud9 said...

erk.kesah benar ke mimpi ney.haha

+HaPaMJoHn+ said...

macam celaka.