babi lah budak-budak ni

cuaca sekarang, jarang-jarang dapat hujan,
kalau hujan pun, panas tu tak kemana.

harini i sampai dari kerteh,
malam kayuh sebentar terjumpa sepasang pemecah kereta sedang pecah kereta.
nak haram. aku naik beskal sorang-sorang.
terpksa diam je. tengok mamat dua ekor tgh pecah kereta. kalau aku bawak kereta,
aku dah selamat dah gilis dua ekor berok ni.

ish. babi betul

8 comments:

MiSyA GaDiS TeRbiLanG said...

Nice blOg!!!

JOM join Geng blOgger. Best! And bley pOpularkan ur blOg, dpt earning byk dari nuffnang =)

Klik je http://www.gengblogger.com/?ref=gadisterbilang

-hazen said...

lah, ko tak buat pape?

dia babi, ko bodoh.

hehe. Btw, aku suka blog ko.

ikhlas.

Anonymous said...

haha.
tapi betul lah.
nak buat apa-apa punn, takut jugak.
huhu.

Remy said...

waahhh..!!
dkt mane kete kena pecah tuhh...??
dkt kawasan gelap CIMB tuh kee.??

Pnaz said...

kat kawasan mana tu? bandar baru ke? bahaya ni.

Anonymous said...

lu tak reti dail 999 ke?

lidah said...

Anonimus : lepas dial 999 then? Buat apa? Lu pandai sgt ke?
Membantu ke? Polis buat boleh buat apa2 ke?

biawak said...

wa sokong, jangan bertindak bersorang2, lain la kalo roh bruce lee ade bersama.

"call 999 dan polis datang, pemecah kereta dah lari bersama brang curian. polis cakap, kami akan siasat pekara nih.."itu je...

lain la kalo horatio caine datang.