kari pasir

bulan ni aku plan nak makan pasir hari-hari
bosan dah dengan nasi .
at least boleh saving.
tak yah risau nak pergi makan jauh-jauh.
nak sayur makan rumput kat luar, rumput tu pon dah panjang.
rasa nak sedap sikit panjat pokok betik kat depan rumah,
nak daging boleh panjat bumbung sembelih keluarga musang yang tumpang menyewa atas siling rumah. siapa suruh tak bayar sewa.
gila lah january punya expences.

nak arammmmm.

2 comments:

Jarri said...

kalau tak cukup musang, leh datang amik kat atas siling umah aku.

kalau sekali skala nak tukar selera, buleh menjerat babi.

atyrah said...

akan menggulai pasir juga bulan ini.

T_T