polisi baru tempat kerja i

kalau setakat siap kerja sekolah dan pergi kelas . jangan harap lah kassim.

kau kena masuk pengakap. lepastu jadi pengawas. kemudian masuk nasyid.
kemudian juara pertandingan shuffle peringkat daerah. orang pergi sekolah bukan untuk belajar, zaman sekarang ni, apa lah kau ni.

kalau takde semua tu, kalau cikgu tak kenal kau.
tahun depan kau kena buang sekolah la kassim.
jangan harap nak naik darjah dua

10 comments:

wawa said...

ppt, ppm n yg sewaktu dgn P mmg cm tu skrg ni. so bro kalau nk CIKGU kenal, lu kna men politik kat P. but politics are always nasty

ザ-sylver-shooter said...

yeah.. politic is shit
( ..tp smpai tak naek darjah 2 kejam sgt tu,huhu)

Hann Haidar said...

beautiful sarcasm. i like it.

ザ-sylver-shooter said...
This comment has been removed by the author.
Starry Eyed said...

mmg. aktiviti kokurikulum skrg ni mmg penting! so high school! :P

fynn jamal said...

politik semua babi.

Puan Maimunah binti Mastor a.k.a Puan Mas said...

eh aku ingat sekola aku ja yg mgelabah mcm tuh..ghupe2 nye sekolah org lain pon jugak, apa kejadahlaaa menganggu tugas hakiki bekeja/ bsekolah. besosial.. erk bsosial tidak..
tragislaa polisi2 yg ngeng mcm ni, bule wat budak2,jugak makbapak budak & pakwemakwe budak mroyan sekaligus histeria, kija..kija jelaa..sekola, sekolah jelaa.. kalo nak bershuffle segala.. sekurang2nye mesti jugak diadakan ptandingan dandgut sekali2..
see, see inila akibat terlalu banyak dipaksa masuk perkara2 itu semua, demm aku punye pgarah kenal ke aku..huh!

taufiq shariff said...

see this:

http://smilepanic.com/images/stories/2009_Oct_13/9/8.jpg

lidah said...

kimak. cool sial

tintin said...

kecoh lebeh arr..tido je dah la..bosan