membebel bebel


ayam seketul = 6 ringgit
popia x sedap seketul= 1 ringgit
lauk pucuk paku + nasi + pajeri nenas + bilis goreng sambal = rm 11
ikan bakar sedap = rm 4
====================================================
rm 22.

ni untuk makan dengan housemate.
haih. ini tak masuk air dgn taufufa dan satay sepuluh ringgit.

hahahai.
what can i say, bulan ramadon bulan harga naik.
I rasa kerteh je harga macam ni.
dulu masa kecik-kecik, kat serdang mcm ok je.
popia pon sedap.
seringgit tiga.

ni satu seringgit dah tak sedap, masam pulak. alaaaaaaaahai.



hm, malam tadi i mimpi basah mini cooper lagi, owh. tunggu la u mini. siap u

5 comments:

iyan said...

kerteh,paka mmg harga champion...
abes dah semua orang keje petronas la, shell la...
tu yg semua nak mahal...
aku OS kat sana pun tak larat...

lidah said...

ang kt mana skrg ni penis?

tia said...

pergh, gilak mahal..
kalau aku duduk situ,
satu hari bankrupt.
bersabar jela ..huk huk huk..

iDA said...

ayam apa yang smpi rm6?

Starry Eyed said...

bace kt blog zam roti jala segulung singgit.. then cite kt family aku sorang pun x pecaya sbb mahal sgt.. :P