tazkirah ringkas

waktu i kerja malam haritu. sambil hisap rokok untuk buang masa dari jam 12 malam untuk tunggu pagi, i duduk di operator shelter.
I dengar tazkirah ringkas.

"bla bla bla kafir"
"bla bla bla salah sembahyang macam tu"
"bla bla bla bla ma'rifatullah"
"bla bla bla bla bla takbiratulikhram"
"bla bla bla bla "

tiba tiba selepas selesai membebel mengkafir kan orang,
dia mintak pinjam telefon kawan i sebab ada orang nak mms dia gamba ayam, dia nak beli ayam
harga RM1200. I pun buat tak tau kenapa mahal sangat.

biasa x sampai sepuluh ringgit pun yang dah siap sembelih.
..
malang dia, sebab dia lupa nak delete mms yang kawan dia hantar.

sekali tengok memang AYAM lah sangat. hahahaha
tak salah pun you nak suruh orang hantar gamba buah dada kat hp kawan you and lupa nak delete.
tapi, cuba flashback apa you cakap, bagi tazkirah kafir-kafir kan orang 10 minit tadi.

gelabah betul la. pundek

8 comments:

y u z said...

ayam daging tu. dengan vitamin tambahan.

hahah.

sarah al -idrus said...

ish.munafikun kan..hhuhu

oh, sara said...

che lakha punya olang.

joabdullah said...

giler r ayam.masak tandori best tuw.
eyh.ko keje kat optimal ke?

bakrihafizhisham said...

hahahaha.
lahanat

Al-Kaput said...

sah kepundekkannya..

Ayyman Rahim said...

Gila kantoiii, agak lakha.

Elsa Soraya Othman said...

ya Tuhan. macam ni punye orang pun ade ke ? tsk.