bulu saya ...

Akhir tahun 2007 memang seronok, waktu tu cuti sem, hampir hari-hari ada prom nite sekitar klang valley. masa tu zaman prom crasher. ikut kumpulan gitar rancak membuat persembahan.
Pertama kali saya nampak yuna di prom yang saya tak ingat sekolah mana. Waktu tu, di j.w marriot.

Suara minah tu sedap gila.. cakap fadol.
minah kurus tinggi dengan tudung dan jeans.
tapi masa tu sebab tak dengar lagi, so saya just balas dengan .. o ok ok tanpa ada interest.

tapi sejak pertama kali, yang saya tak ingat bila.
bulu roma saya pasti naik dan saya rasa seperti terapung-apung bila saya dengar suara serak-serak norah jones bertudung itu. dengan jeans skinny dan kasut highcut..
alahai. cairnya suara dia.
alahai.

harini saya simpan ego saya dalam laci untuk tulis ini.
tak mampu dah lagi. alahai...

terbanggg.. terbangggg....


6 comments:

kamarul arifin said...

haha..
yuna da mencairkan hati ramai laki2..

ojamoja said...

hahaha.

ok la sweet la sebab simpan ego dalam laci.

i love her. all her shoes are like cool.

... said...

saya yang perempuan ni pun terpikat dengan dia.haha.ayat lesbo (haktuih).

btw,i link and follow you ok! =D

Kap said...

terbang jgn tinggi sgt, bro..

nti nk landing susah..

y u z said...

turun kareem...

turunnnnn.......

=P

fad said...

suara dia sedap lah..auwwu
pastu joget lambak ramai-ramai kat depan sambil cik kadir rembat sorang dua awek lalu di ambil gmbr nampak tutt