berakal : 500sqft


diatas saya sudah sediakan gambarajah manusia yang berotak. dimana semua memang sedia maklum ade benda ni dalam kepala masing-masing. supaya kita mampu membezakan ape yang besar dan ape yang kecil, apa yang bernilai dan apa yang sia-sia.

jika kita selalu malas untuk menggunakan benda merah jambu ini. pasti kita akan di pandang bodoh oleh kawan-kawan yang terpaksa mendengar cerita-cerita berbaur cakap besar kita.

tolong lah.... rumah sebesar 500 sqft dengan harga 300ribu sia-sia je walaupun lokasi di sri hartamas atau pun di atas awan sekali pun. 500 besar kandang kucing sahaja.. nanti aku amik pembaris dan tolong kau ukur. mungkin masa tu kau sedar. 500 sqft adalah sangat kecil untuk harga 300ribu. menatang.

lebih baik duduk dalam kontena. boleh pindah hari-hari. hartamas kemudian ke damansara kemudian ke kerteh esok ke hatyai lusa ke bangkok minggu depan ke johor kemudian ke singapore ...haih.

nak balik kl hari ni.

4 comments:

fynn jamal said...

aku perform ahad.
31 mei.

aku dah lama tak jumpa kau.
aku sedang bersedih dan mencari kekuatan.

wajah sahabat2 yang aku sayang mesti akan banyak membantu. aku fak kau kalau kau tak datang.

faham.

yaya said...

ur so sarcastic but funny.Damn

Anonymous said...

rumah sy 650sqft, harga 42k. zaman harga besi x naik lg la.

J MAIDEN said...

agree!