miskin tapi tak sedar diri

yes yes.
we cant have enough of them.

the pretenders. itu lah. wannabe.
dengan ekzos tin milo.
proton evo mitsubishi memang bising.
tak lupa perodua mira .
waja evolution

siapa yang kita nak tipu? dengan buang proton.
ganti mitsubishi. haih. even masa aku darjah 6
aku boleh differentiate subaru impreza dengan proton wira.

haih. sicko miskin tak malu.

haih. itu lah... "orang nak main motor, lu nak main motor,
orang nak main kereta lu nak main kereta, takde duit buat cara takde duit"

petikan dari filem impak maksima .
(aku tak tonton pon cerita ni. aku tengok sikit kat you tube.)

be proud of what we are.

sebab orang yang pakai kereta nissan ad resort cabuk, tahun 1998
lebih mulia dari orang yang pakai waja evolution, subaru impreza celup,
produa mira dan kawan-kawan pretenders mereka.

sori. aku memang tak suka tgk orang macam ni.
kelakar. macam badut.



5 comments:

StArRy-EyEd said...

emm kadang2 bile dekat2 tol, kete2 bodo yg modify ni suke nak laju2..padahal kat depan kene stop jugak baya tol..lepas tu bunyi ekzos kuat nak mampos, tp tu la kete murah. kalo kete mahal pun benci dengar bunyi camtu, lagi la benci n menyampah bile tgk kancil/wira modify.

TuTs said...

ingt org len xtau beza ke yg celup ngan ori. Ak pun ckup hangin tgk kete celup nk rem kuat2. Kete yg ori xbuat pon cmtu. xmalu. Lol

lidah said...

yeh cik tut tut yang comel

Fendy said...

kalau dah kancil tu kancil je la. haha.

REMY said...

KREATIVITI..SETUJU..?