hit me baby one more time

hari ahad yang berpeluh-peluh.
siang bangun dan bersiap sedia untuk ke PJ.
bagi album , amik payment dan ke ironman.

aku tak boleh nak buat apa. aku rindukan tony stark .
kumisnya. memang buat aku horny semacam.

dah dua kali dah masuk ni.

macam biasa time square memang penuh rempit.
rempit the legacy memang merata-rata, sampai
yang jaga counter mcd pon taknak kalah.

---------------------------------------------------------

terus ke mcpa. haram. fad tipu . gig next week dia bgtau minggu ni.
nasib free. biasa la. kawan rocksta. masuk percuma.
dalam kepala aku , aku hanya terbayang gadis-gadis menari di dewan mcpa bersuhu rendah.
berbaju tebal. .. tapi imej tu hilang. serta merta.

atas. memang preview neraka. spa level 6.
panas. penuh peluh budak-budak .
perempuan yang sama tinggi dengan aku bila aku duduk atas kerusi.
buah dada palsu yang semata-mata tissue paper.
bila peluh, kempis.

hoh.. mcpa is the next midveli.

come come.

babi bibir aku pecah.
susah nak blowjob dah.
damn u kids

No comments: