malam yang panas...

terdengar dari luar bunyi orang sorak sorak menyokong pasukan bola tampar kolej dan menghina ahli paskuan lawan.
"no 5 bodoh. no 5 bodoh"

"no 11 juling no 11 juling"

setiap kali pasti buat aku gelak terbahak-bahak..
sejak semua yang telah berlaku, perlakuan ayah makin hari makin berubah,
sering telefon kerumah bercakap dengan emak biar pun 40saat, tapi aku rasa ia dah memadai.
hari-hari pasti mesej aku, bertanya kabar.. rasa seperti ada rama-rama dalam perut.

"Lapar"

hari ni makan roti canai saja, 2 keping untuk hidup..

hmmmm... terganggu aku dengan sikap beberapa orang kenalan.

aku ada sebab sendiri untuk menyimpan rahsia ketika menulis. aku mahu orang membaca kerana mahu membaca. bukan kerana aku yang menulis. tapi itu mungkin sukar untuk setengah orang faham. mungkin dengan memberi tahu seluruh dunia, baru lega kot. crave for attention.

haih. tempayan bermulut.

aku memang sering jadi mangsa keadaan, tak sudah dengan pengurusan kolej yang autokratik,
disusuli rapat dengan penguatkuasa universiti yang radikal, yang melarang, haram dan jelas terlarang untuk membuat apa-apa jamuan di luar universiti. semua aktiviti sekarang, wajib dilakukan di dewan universiti dan perlu lah disewa dewan . oh tuhan, syukur aku sudah tahun akhir..biarlah generasi-generasi muda ku yang terseksa lebih lama.

jika diberi aku kuasa, akan aku kerat otak mereka semua ,kelar kemaluan , siksa mereka dan humban mereka bersama dengan najis-najis di kolam kumbahan..

makin lama, manusia hanya mahu duit. dan kebahagiaan hanya sampingan.

kepada lesbo di luar sana, sesiapa mahu makeout sila hubungi saya, saya mahu tengok live.

8 comments:

Lily.Lulu. said...

eh eh ehhh ... sila kuatkan jati semangat diri anda ..

kerinduan laa .. dah lama x ketemuk ..

adakah hari nih jumaat malam ku akan ketemu dikau ??

lidah said...

oh tak. saya ada doa slamat kat subang .. soriiiiii

Diana Nuzuin said...

oh marah awin sbb awin tercakap pasal blog haritu yea? :(

Diana Nuzuin said...

oh marah awin sbb awin tercakap pasal blog haritu yea? :(

little miss e=two said...

dunia skrg penuh dengan manusia mata duitan.
ape dia igt kita hidup nie kerja cop duit?
igt duit turun dari langit bak hujan?

sila2 kerat dan humban mereka ke hell terus.ag sng :)

ConTengaNcaroTngaroT said...
This comment has been removed by a blog administrator.
weirdwEEda said...

hahaha kau memang anti lesbo ke?jangan menyumpah tuhan marah masuk neraka terbakaq hanguih..sori aku gurau ja

lidah said...

aku x anti lesbo la. aku suka lesbo. hahahhaa