alahai

cok cok kendur..

saya bukan tak mau msg, tapi serius bateri flat. sorry..

. diam diam dah lama dah cuti. dah 111207... 1612 birthday adik. harap-harap tak lupa. biasa mesti lupa. ha ha ha..

alhamdulillah.. kalau dah baik semula. lega rasa jiwa. tenteram...
bukan aku sebelah sesiapa, dua pun kawan . jangan gaduh-gaduh. jangan lupa waktu main-main dulu... serius ni.

hari lepas wedding, dilanjut dengan outdoor portraiture di sungai buloh. omaigod . gila jauh letih ranap. takpelah, belanja lah sikit tenaga aku untuk pengantin.

terus ke plaza mont kiara, penuh dengan poser² pepek , alamak macik, pepek lu ..
geli geleman, tapi apakan daya, malaysia negara demokrasi. semua berhak jadi boyan dan
samdol.

boleh la.

1 comment:

nuzuin said...

seronok harini macam berbaloi terperam smeinggu kat rumah. lagi sekali, maaf untuk semburan manja tadi.