aku tak dapat tidur dan 830am exam

oh lupa.
hari dah pagi. wah. 2.40 am.. aku masih sengkang mata melihat notes wastewater, sial. banyak lagi dan aku malas nak baca dah. ..

semalam.
8.30 am. aku terjaga dan pandang luar tingkap..
sesak nye traffic.. dari serdang ke koala lumpor. .. kemudian dapat msg dari hezry,
"jalan jam sebab perhimpunan haram jadah di tengah-tengah bandaraya"..
sekumpulan mahluk berideologi beruk yang menyusahkan semua manusia lain dengan berhimpun di tengah-tengah bandar bagi memprotes hal hal pilihan raya. mungkin kerana tidak puas perhimpunan ketika di zaman sekolah, mereka membuat perhimpunan sendiri di dataran merdeka dan berarak seumpama perarakan kereta berhias ke istana.

demonstrasi itu demokrasi...? punai.
semua pon sama. NGO, pembangkang , pengangkang, penyokong negarawan. sama je.
tapi , masalahnya, jangan menyusahkan aku dan mereka yang lain..

tolonglah.

hiduplah dengan aman dan senyum. lagi- lagi politik. lebih selera aku lihat lelaki sundal transexual dari melihat kebodohan manusia macam kamu.

go go exam. go go.
kepada FRU tangkap dan campak je mereka semua ke lombong dan biar mereka berhimpun di sana.
hey ho...

15 comments:

alia detsiwt said...

politics allow all the balding fat uncles another try at being childish, foolish and get money out of it. (and a title and a non-virgin plastic faced younger new wife) its a trend and it seems everyone wants to do it. its the life. yeah rite. if they use the platform right, i'll just smile at it but fact is, they're all blinded.

marry me to and old fart with a bought datukship if you can prove me wrong. pffftt!

alia detsiwt said...

owh... theres politics and theres money addict non-virgin plastic faced chics lining up for a turn. i dont get the second part. whats so cool about marrying a decaying old fart anyway? he dies and you get the cash, fine, i get that part... but EWW!

alia detsiwt said...

owh fine, you think thats smarter than marrying a younger dude with a zero balance in his acc? behind every guy theres a super chic, i'll make a success story out of him and then what do you do?

you're the fcuking second/third/fourth whatever wife. oi! stay off.

OMG INCEK LIDAH. I'M SORRY. THIS IS SENSITIVE ISSUE EH?

lidah said...

hahaha sensitif lah mungkin. tapi saya marah kerana trafic jam je. ha ha.

tapi betullah. biasa datok2 memang buncit. bini hot. dan muda.

laki mati bini kaya. hip hip hooray..

mollyjinxed said...

aku pon nak camtu. jadi janda kaya

ahahahah

korang jadi playmates aku

leh?

miahahahhaha

lidah said...

oh bisa bisa diatur.

alia detsiwt said...

eww molly ewww!! boleh la tapi tamau la janda eww!! bekas lelaki buncit berbulu ewwwwwwww!!

mollyjinxed said...

ewwwwwwwwwwwwwwwwwwww xmo la berbulu²

cari yg decent skit bleh x?

hahahahaha

lidah said...

bulu seksi la .. boleh geli2

mollyjinxed said...

ah.. i dont bulu to make it sexy

eeeeeeeeeewwwwwwwww

darL said...

blaja dimana kau?

lidah said...

aku. serdang kak.. kamu?

darL said...

aku di bangi :)
serdang ada kdai bege best.hoho!

lidah said...

owhhh hahaha. bangi. kau std lg ke?

biasa la serdang kan cool

darL said...

yeah bangi yg boring.hehe.
cool? a ye ye btul la tu.haha!