menopous

selamat hari raya.
rabu 8.35 am. harijadi mak aku yang ke 52. oh tua dah. lebih setengah abad. tua-tua mak aku pun, dia still mantain dan tak paranoid dan crave for attention.

hal yang jauh berbeza sekali dengan seorang minah gebu berdada besar yang dalam lingkungan mid-20s ... Dalam melonjak tua ni, banyak yang perlu dilalui. lebih-lebih lagi nama dah naik sekarang.kau lah bos. ye kau own ini. itu kau yang susah payah. ye , itu kau yang buat sendiri, ye itu kau punya tu, kami orang kuli-kuli batak je. ye.

dalam fikiran kau, kau hanya tahu cakap : kau orang lah yang tak buat kerja. yes i'm talking to you , you you you faggot, you stupid macai.

sekarang aku nak cakap kena tapis. kau tak nak aku buruk nama brand kau. ye. aku orang naik sebab kau. you own us. belakang nama aku patut ada TM ataupun ®.

hm. yeh so called friend, oh so-called family. pepek..

dalam dah famous, banyak yang kita boleh belajar. and masa macam ni the best foods are friends. makan sampai kenyang... "i eat your whole ice cream, and you can lick my lollipop"...

4 comments:

Amak said...

aku da tau da ko sape! wakakaka

mollyjinxed said...

ha.. perempuan jomblo ni pon tau ko sapa.. isk isk isk.. lidah lidah

ko nape ni... member ko tu cantik sgt ke.. meh sini aku tarik rambut dia..

mollyjinxed said...

lupa... selamat hari jadi to mama lidah.. :P

Nad said...

salam tgh hari si lidah yg kukenali. pagi pagi telah dikejutkan dgn para shabat tentang blog yg hot. segelintir ingin tahu siapa gerangan penulis, setelah hampir sejam membaca segala luahan lidah confirm lah kamu sya kenali.
jika collum ini adalah dituju pada siapa yg sya rasa sya tahu. maka diakui bahawa gila kuasa makan diri, dan segala maki hamun atau segala cacat cela dibagi mmg tidak patut dicampak lelagi pada mereka yg dinamakan sahabat.
:)