2006

makin hari. makin ramai. makin ramai ...
senang. keluar mana pon kawan. senang..
kawan memang menyenangkan.
kadang senang dipergunakan...

hmmm..
* sambil hembus rokok nusantara.
hari ni dah berapa batang aku sedut. haih...

aku rindu masa tu. 2006. awal perkenalan. semua ikhlas.
tiada sebalik perasaan lain. tiada kepentingan.
semua nya cinta kan persahabatan. ..


setahun dah lepas. setahun lebih rasanya. dalam setahun 5 bulan...
macam- macam jadi. kadang renggang. kadang lengang.
rindu la.. memang makin lama makin ramai. tapi kadang ramai tapi tak warm.
kadang aku rasa gembira. sayang kan mereka semua. sentiasa pon macam tu.
selalu pon kawan adalah priority utama. depan sekali .

sekarang. perkataan family, aku boleh sebut dengan yakin. yeh. mereka lah keluarga aku yang kedua. mereka lah kakak, abang , adik saudara mara dan hidup aku.
kawan. aku baru faham. biasa lah, adik beradik pon kadang lengang.
tapi aku akan tetap sayang...
pukul lah aku. aku tetap akan mengaku kita family.


*aku emo lebih cam sial

2 comments:

Nad said...

feel you so, ingat hnya segelintir yg rasa, apa yg kamu rasa dan sya rasa..memasing kata busy itu ini, tapi dihujung hati terasa mahu peluk sesama diri dan luah segala kerinduan emosi.

sayang lidah dan lidah2 yg lain juga, itu pasti tak lupa.

MOLY said...

saya sayang kamu jua .. saya sayang yang lain jua .. saya sayang orang yang menulis di atas ini ..

serius rindukan yang lama . tidak mahu yang baru ..