manusia berakal berok

esok dah nak puasa. hari saya dan rakan² lari kehutan jauh di ulu langat mandi waterfall. sungai gabai. banyak manusia bodoh. dungu kat situ.

1) rempit yang hisap rokok dan buang puntung rokok dalam sungai
2) si bangang yang makan kacang dan buang kulit kacang dalam sungai
3) si bodoh yang buang pembungkus keropok dalam sungai.

saya rasa nak pukul . lemas kan mereka yang bodoh yang tak berakal ni.
saya rasa nak tikam. nak sumbat putung rokok yang mereka buang tanpa rasa apa.
saya rasa nak masokkan pembungkus keropok dalam lubang buntot mereka.
paksa manusia bangang ni telan kulit kacang tu.
haih. bodoh. pantat. esok dah tak boleh mencarut. jadi baik saya maki kau orang habis²an.
mandi sungai sambil buang sampah.
seronok nye. bodohlah kau . pergi mandi sungai klang lah bodoh.
shuhhh ., pergi pergi.

No comments: