loserss

hemm.. hampir semua entry dalam blog ni saya bitch about people. pasal melayu loser. pasal minah rare. pasal kenalan² dungu dan sebagainya. saya tau mesti orang rasa saya bagus tulis macam tu. tapi hakikatnya saya memang . tambahan lagi. saya comel. lebih comel dari mat rempit yang bertindik subang berbelian merah tergantung . lebih comel dari bohjan berkolar tegak. berjalan kengkang seperti cibai menguak dada. kau orang ini macam buto. haram. comel pon tak. pantat.
aku tak tau kenapa. tapi dengan melihat rempit. ketiak aku jadi geli.
aku rasa nak seksa pukol bakar moto dengan kau sekali.
setiap kali saya memandu. pasti saya rasa mahu langgar biar mati seorang². biar yatim anak kau. biar janda bini kau. hah. baru kau rasa.
sial. rempit. belagak. konon ramai .konon cool. semak samun jalan raya.
rempitos buritos


No comments: