ini adalah rumors, shhh


people tend to forget some important things.

1) we're in a fasting month
2) humans have feelings.

kebodohan manusia, yang ingin kan hebat dengan kisah sensasi. sentiasa up to date dgn kisah² mereka. sebar kan. sebar kan. sedangkan , x pasti benar ke? apa perasaan orang kalau dengar?
and what people will think about u when u tell them the story. bodoh la.
when people are still searching for the cold blooded killer yang bunuh nurin . some people just couldnt keep thier mouth shut , and instead of blowing a cock, they blow people ears with stories, a spanking hot one. Nurin's parents involve with along lah, this and that.itu lah ini lah. diorang baru lepas hilang anak, kau dah buat macam macam lagi.. kenapa? apa yang diorang dah buat kat kau? curik serai belakang rumah kau ke? you are no different than the killer himself. kau bunuh maruah keluarga orang, sebar macam² berita.
kalau cerite kau salah, kau dah fitnah orang. kau dah racun persepsi kepala otak orang lain. and makin ramai akan jadi bodoh macam kau. susah la. cant u just keep ur stupidity to ur self?
tak de siapa suka orang bermulut besar, pasti busuk. semua orang benci mulut busuk yang busukkan hidup orang lain. sial lah. seriously, dude, we fucking hate you.
baik kau pergi jilat tahi anjing. lebih banyak khasiat untuk otak kau yang sakit tu.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Akudahlostcount,brape hari dah nak raya?/////////////

4 comments:

nizam.nuri said...
This comment has been removed by a blog administrator.
lidah said...

shhh.. ni rahsia la.jgn tulih nama aku. hu hu hu

Bob Dyldo said...

wei lidah, we're counting on you to do the hari raya countdown. Cepat la kire balik... Other sources not reliable la... aku dah lantik ko sebagai penyimpan "motor" besar raja2.

lidah said...

aha aha. ok ok aku kire