ranap. pening. pussy.

nama : lidah
perasaan : macho
rasa seperti ingin : lari jauh² , jauh sangat jauh, loncat bangunan, terbang ke langit.
cita-cita : robot merah mempunyai pedang cahaya.

haih. pukul 2.13 am. aku masih tak tidur. tekanan sedikit. bahu pon dah kejang. rasa nak hempas kepala kat komputer. mmm . ragu². kenapa macam tu? serius. aku x sorok apa². xde skandel. xde sembunyi. kenapa selalu fikir aku macam tu. apa aku ni lelaki jalang ke. haih. siapa pon tanya aku cakap dah ada dah. dah. dah ada. dah. dah.
xde pon sorok. kenapa selalu fikir aku x gembira. siapa punya perasaaan sekarang nih wahai sang engkau. aku kan. ke kau yang dah x gembira. aku gembira saja. jangan lah terasa kalau aku senyum dengan orang lain. aku ada hak untuk gembira dengan semua orang. masa kita sama² pon aku gelak je. haih. kenapa ragu². kenapa fikir aku macam tu.
letih seperti pussy aku nih . seperti pussy yang di ranap 10 batang zakaria. letih. lesu. penat. tapi nak tidur x mampu. macam² dalam kepala. dunia ni, banyak masalah yang lebih serius. kenapa aku kena fikir masalah ni . usia 20an patutnya aku bebas dari benda remeh. . haihh. relationship memang suatu yang pening. lebih susah dari teka silang kata.

1 comment:

Mohd Jayzuan said...

relationship dengan diri sendiri lebih membosankan bro. setiap kali cinta datang, amek aje, langgar aje... biarkan gagal berkali kali. peduli apa.. hidup hanya sekali.