peperiksaan i tu jahat

yeh seperti biasa. setiap semester ade je test . dan macam biasa aku sure kantoi test every semester. bodo la. mende senang pon boleh salah kira. dan seperti test semalam. adalah senang. sepatotnya kalau aku x beberapa bodoh. tapi mungkin kerana otak yang aku letak kat lutut telah menyebabkan aku tesalah guna formula untuk mengira total removed solid dari exam wastewater tratment. yeah exam wastewater treatment. pemulihan air kumbahan, hehe termasuk kencing . peluh . lendiran pekat mani. cirit cair hijau dan air sungai. peperiksaan tak pernah gagal untuk buat aku rasa tertekan. yah sekali lagi tertekan aku. atau mungkin aku sendiri ade masalah dgn stress handling. haih.

xi = ci/co

aku telah tersilap guna formula. demlah. aah bodo. mmm kerana perasaan marah kepaa diri sendiri aku hampir terjun tasik di depan fakulti. haih. sabar sabar. di hari jadi ku. aku telah dihadiahkan dengan kebodohan dan ke-carelessan yang tak boleh dimaafkan lagi. haih.

No comments: