siapa yang bertuah ?

hari ni i dapat foward msg di yahoo messenger. ada salah seorang pengunjung pesta urban sabtu lepas confirm dijangkiti h1n1. nasib baik i kat kerteh mencari nafkah. Kalau tak i mesti i risau macam u all yang pergi. Sesema babi yang bahaya. Hingus akan meleleh non stop sehingga hidung mangsa akan menjadi seakan-akan babi. Demam panas . Batuk sakit dada dan nafas yang pendek. watch out guys. Kulit juga akan berubah menjadi kemerah jambuan. Hehehe uwwww such a cute pig.

megan fox adalah perempuan tulen lahh.

please lah babes.
megan fox memang sejak lahir lagi ada vagina.
please lah. jgn nak buat hoax lagi.
hancur hati i.
cukup la dengan peristiwa di bangkok itu sekali.
please lah ok.
sekali lagi, megan fox adalah perempuan tulen dan mempunyai vagina tulen.

sejak kebelakangan ni i malas pergi kerja


jay focus makan nasi sup maveles. salah satu makanan eksotik di kerteh .
selain nasi kukus burung unta.








so semalam i ikut kem motivasi di area kerteh. smk kerteh dengan bos i.
bos i call cakap " harini you tak yah kerja, u ikut we all pergi kem motivasi and take picture ok?"

ahaha.
.
and masuk harini 2 hari jay tido rumah i. semalam i bawak jay makan nasi sup maveles. peluh-peluh jay bagaikan waktu besetubuh . very wet.

so siapa nak beli cd free love and jayzuan , atau nak rasa kebasahan peluh jay boleh dtg ruma i .

apa benda yang luar putih dalam hitam?



i tak rasa sedap badan harini.
entah berapa kali i dah masuk toilet.

nak muntah dengar lagu micheal jackson. I memang tak faham
apa kena entah dengan satu dunia. tiba-tiba semua orang berani mengaku yang mereka sukakan micheal jackson. apa kena?

menangis-nangis sedih.
padahal dulu, kutuk siap ada teka-teki, apa benda luar putih dalam hitam.
padahal dulu kecoh dengan tuduhan pedophilia.
lagu nak keluar radio pun samar-samar.

manusia ni pelik betul.
mungkin kita suka lebih suka sanjung orang mati.

alah, sama je macam sudirman dulu,
masa dia hidup takde la orang kesah sangat.
bila dah takde ni, baru lah nak sawan histeria.

mana tau lepas ni, maybe ada orang nak bagi datuk pulak. mm
kalau tak pahang mesti melaka yang bagi.
haha

tun dato' sri maikel jeksen

23 june wasn't so nice


fazlee dengan foo dengan CEO. encik hamizan saya harap encik tengok gamba ni




23 jun.
Tak berapa menarik harini. hari ke lima i kat hotel ancasa. makanan tak sedap. Sorry, bukan i yang ckp , tapi makcik room service.
Penat lah. nasib baik esok 24 june. transformers baybeh. Cu cu ci cu cit. *tukar jadi lori merah.

Hari ni game 1 kalah 1 menang.
Takpe la. Esok ada lagi .

wonderpet


dance baby dance.
hahahaha
semua badan-badan kerajaan patut menghapuskan poco-poco.
dan gantikan dengan ini. baru berpeluh-peluh.
i want nobody-nobody but chooo
kepada pasangan suami isteri razak dan maleya.
i harap korang practice gerakan-gerakan semua.
nanti kita boleh battle .

*tgk macam mana pakcik ni tolak kerusi kawan dia yang tido untuk ruang yang cukup bagi pergerakan yang sempurna

dato' tok hang

dulu shah rukh han, sekarang sudirman pulak. ishhh
harini Allahyarham sudirman dapat anugerah Dato' dari sultan pahang.
mana tahu mungkin esok arwah nenek I ada orang bagi CRV ataupun kereta api.
arwah moyang you ada sultan nak bagi pangkat dato' sri.


haih. sudah la.
tak relevan langsung.
kalau nak bagi. banyak lagi orang hidup ..
tak perlu nak gali kubur orang yang dah lama takde untuk benda yang tak seberapa macam tu.
please lah.


shtoopid.

you all ni.
itu lah. makin tua makin dungu.