gosip tony romas



selamat pagi lagi. jam baru 8.57 am di malaysia.
rindu lah kampung halaman. perlahan-lahan i boleh sesuaikan diri dengan suasana sekeliling.
semalam i lapar. i rasa i boleh langgar rusa dan makan sekor seorang diri.
i memandu dengan halaju terhad, 60 km/j kerana cuaca tak mengizinkan. salji turun agak lebat .
i hampir-hampir terlanggar seorang anak matsalleh yang i sangka snowman.
selepas hampir sejam i memandu, akhirnya i sampai brownsville.
i parking depan tony romas dan bergegas masuk kerana lapar.
bountiful rib shadhahfw i tak ingat nama penuh.. sedak doh ghase
orang agak ramai waktu tu, nasib baik i bawak laptop . sempat i online untuk updates dengan
kawan-kawan lama di malaysia. terkejut i, hampir-hampir terjerit i waktu tu,
"oh mai god" (dengan nada drama queen)
kawan sekolah i dulu, putus tunang.
teringat lagi waktu sekolah dulu..
---
kawan i ni hantar surat taruk bedak kepul-kepul kasi wangi.
dating kat masjid sekolah. hehe. funny
bukan main nak rak lagi they all ni bercinta.
then sebab tak tahan, they all tunang.. sepatutnya 2009 ni nak kahwin.
waktu i tengok friendster kawan i ni, komen ex-tunang dia pon still ada lagi,
"sayang, sapu ubat kat parut tu, nanti hantaran kurang tau : date 30 october 2008 "
baru lagi.
.
shik meng.
itulah, kalau ada jodoh tu tak kemana. nanti tunang awal-awal, lepastu tak jadi.
malu .
lesson learned.
tunggu i matang betul-betul nanti , kita kawin je terus.
then i beranak banyak-banyak ok?
bye..
love, suzi hermanas

budak kelantan


sejuk nye pagi ni.
cuaca mungkin dalam 4 degree c. semua orang masih lena tido. i masih jetlag lagi.
kat malaysia sekarang jam 8.26 am. sama dengan jam kat laptop i. i isi masa lapang pagi ni dengan belek gamba-gamba lama, tiba-tiba ternampak gamba central market. terus ter-flash back unwanted memory .
...
dulu masa i sekolah. i loser habis..selalu keluar sorang-sorang. senang nak jalan .
and kalau i nak balik i boleh balik je. masa tu i form 4, nak keluar beli bola basket.
waktu tu, lebih kurang jam 11 am, di area central market.
orang pun tak berapa ramai.
.. tiba-tiba , ada dua orang budak kelantan.
berdiri sebelah i, tanya i nak pergi mana.
" abe, mu nak gi mane be?"
i dah rasa tak sedap hati. apasal orang ni friendly sangat, ada sesuatu berbau ikan ( fishy)
i cakap lah i nak balik rumah.
sebab if i cakap i nak pergi shopping mesti dia tau i ada duit.
"i nak balik rumah "
masa i cuba nak blah , budak kelantan sebelah i grab tangan i, tunjuk pisau dalam jaket dia. pisau sayur kalau tak silap i. i tak sure brand apa. shit. orang lalu lalang depan i tengok je. stupid betul.
dia cek beg i, wallet i ..
semua kosong takde duit.
nasib baik i genius . i dah sorok duit awal-awal dalam stokin . kawan-kawan i ajar. untuk persediaan benda-benda macam ni.
then dia ajak i pergi belakang lorong belakang mcd central market.
"meh, ikut pergi belakang"
i cuba fikir macam mana nak lari. then i suruh budak kelantan tu jalan dulu.
"abang jalan dulu lah, i follow"
maybe sebab orang jahat ni tak pandai macam i, lepas dia toleh, i terus pecut lari masuk central market sambil toleh ke belakang sekali sekala. i lari sampai pakgad, lepas tu, i diri je sebelah pakgad dalam 10 minit. i tengok line clear, i sambung lari. lariiii sampai stesen putra masjed jamek, and terus amik train ke klcc.
fuhhh.
lepas hari tu, i jadi fobia . agak paranoid. bila ada orang i tak kenal tiba-tiba datang tegur i,
i cam terus berdebar-debar , and perlahan-lahan i nak lari.
shit. and lepas benda tu, terus i benci budak kelantan. tapi sekarang ok dah sikit
sorry .

i ni boleh tahan


slamat malam . salam dari texas city.
malam ni , tiada apa yang special. hanya duduk tepi tingkat menikmati salji yang turun.
tak faham kenapa ada salji masa-masa macam ni. tapi , i buat tak tau je.

kawan i foward url deviantart kat i. shit , terkejut i, gamba pussy rupanya.
hish. meremang bulu roma i tengok. ewww, clitoris yang tak cantik. bibir pussy yang melendut, gelebeh-gelebeh.

and to make it worse,

ada komen-komen dari jantan-jantan wacko

great photos
love the details
nice textures,
good image,
nice idea.
great details of your hair color. (bulu bughit perang)

hish....i mengaku i perv. tapi ada hadnya.
hanya mengangkang, fokus pada daging-daging mentah melayut,
dengan compact cam beserta direct flash.
i nak taruk gamba tu, tapi. nanti orang muntah darah
ewww.



at least , buat lah cls.

*creative light system

party liar






aufa masuk air

1147 pagi.
semalam housemate i call ajak berparty di sunway.
sorry, i ada agenda lain, party dengan anak-anak ikan i kat bangi.
we had fun,
we have problem with cash, so terpaksa panggil stripper pencen, plus ,they don't take credit card.
hish.
marah i.


terengganu - kuala lumpur





4 jam drive memang membosankan. apatah lagi drive sorang-sorang.
jadi, bagi menghiburkan diri, aku pasang lagu kuat-kuat,
nyanyi seorang diri dan amik kamera snap apa saja yang tidak penting.
dah retarded habis.

wuhu
aku cuti 6 hari. wuws. wuw wuws.
sambil duduk kembang hidung tanda riak.

hahaha.

tiada yang lebih penting dari photoshop


saya masih tiada mood saat ini. saya cuba juga mengembirakan diri dengan touch up sedikit gambar menggunakan paint.
paint pon boleh tahan .

shit


saya rasa kurang seronok hari ni, entah tak tahu kenapa jangan tanya.
rasa seperti najis. najis with jagung and biji cili.
saya tak ada mood langsung. hm. langsung tak de.
langsung.
kalau saya ialah anjing, saya sudah pergi tinggalkan najis saya di depan pintu rumah semua orang.
kalau saya ialah burung, saya sudah pergi tinggalkan najis saya di semua cermin dan bumbung kereta.
kalau saya ialah rumput, saya dah kering jadi warna cekelat.
jika saya adalah nasi, saya akan serta merta basi dan berlendir.
hmm.
bz betul.
lepas kerja pun bz lagi.
campur dengan kebodohan sendiri update photoshop cs3 , padan muka tak boleh pakai dah