weekend getaway






3 days and 2 nights was never enough for mothernature.
the water was so blue, ikan pon jinak-jinak berenang sekali dengan i.
haih.. i dah totally tanned.



la dy ga ga co ol


thanx fad potopelir and diba for the lovely penis



mari gerak kan pinggul ke kanan sambil packing barang mendengar poker face , lady gaga.

goodbye sorrow...

im leaving to perhentian esok pagi-pagi buta.

wuuuu wuuuu excited macam beruk kena kangkung goreng belacan.
aku tak peduli apa dah.
nak cutiiiiii.
rehattt

nak makan nemo dengan penyu hidup-hidupp.

sighhh


im at the bottom-est of my life.


today is not fun at all


when you have a father, who works everyday.
but still have problem with money.
and when he come home, he went straight to his lappy,
and chatted until 430 am. everyday..
and at the same time you have a lonely mother at home.

macam mana?

kadang-kadang, people need to realize,
we don't need money that much,
we need a father in this family.

...

since i can remember,
we never went anywhere together.
vacation memang tiada dalam kamus.
dinner pun once in a blue moon.

..........

pakcik operator sini lagi banyak borak dengan aku.


..

fi sher man









today's menu



haih. its been a while since i last cooked. sebab tinggal sorang-sorang,
rugi masak. aku sorang je yang makan.
tapi memandangkan aku dah beli kangkung last sunday.
dari kecut , baik kecut dalam perut aku.
so aku goreng ikan , telur dada and my all time favorite kangkung goreng belacan.
..............................
i once read,
when your hobby become your job,
you will live happily ever after.

najmi 6

musim tengkujuh, hari-hari hujan.
kawasan batu rakit memang tak terelak dari banjir.
hari graduation aku tak sama dengan budak-budak universiti.
tiada yang istimewa. tiada jubah atau protokol.

2 tahun macam tu saja.
kerja tak ada. aku hampir-hampir putus asa dengan hidup baik.
aku hampir-hampir kembali ke belakang jalan.
lorong gelap aku dulu.

entah macam mana, aku boleh tergerak hati untuk ke kuala lumpur semula.
tapi sekarang aku dah tau apa aku nak buat.

aku terus ke putrajaya. sebuah company supply aircond untuk bangunan.
GDC. untuk yang tak tau, GDC tu Gas District Cooling plant.
supply aircond untuk putrajaya. Ada sebuah lagi kat klcc, tapi aku dah muak dengan bandar .
kali ni aku nak pergi ke pinggir sedikit. to live a decent life.

aku menyewa di presint 7, pangsapuri.
kebetulan jiran aku indon. perempuan.
sumpah lawa. aku tak tau kenapa orang cantik macam ni kena kerja keras untuk hidup.
dah boleh jadi model dah. tinggi kulit putih gebu. tapi slang indon memang kaukau.

mula dengan aku nampak dia sidai seluar dalam, lepas tu aku terus berani nak tegur dia.
mungkin seluar dalam dia menarik, dan warna sesuai buat aku tertarik nak kenal dia lebih dekat.

Alvin, gadis kristian indonesia yang sangat comel.
gerammm. ngap ngap. Housemate ramai macam boleh penuh satu bas mini.

Setiap hari, aku pasti dinner dengan Alvin.
hujung minggu aku bawa dia ronda-ronda naik motor aku.
mandi air terjun, tengok wayang.

semua kawan aku kata dia dah bomohkan aku, tapi aku tak kesah.
orang cantik macam ni nak bomohkan aku, ajak aku kawin on the spot pon aku nak.

bersambung nanti